Málaga - Reisverslagen van Diane Groothuysen - WaarBenJij.nu Málaga - Reisverslagen van Diane Groothuysen - WaarBenJij.nu
Málaga

23 Maart 2012

Hola Costa del Sol!
Diane

Hallo lezers, Mijn naam is Diane Groothuysen. Afgelopen zomer ben ik geslaagd voor mijn VWO-diploma. Omdat ik nog niet helemaal weet wat voor opleiding ik wil gaan doen (en omdat ik van reizen houd) heb ik besloten om een tussenjaar te nemen en een taalreis te maken. 8 Januari vertrek ik voor 10 weken naar Salamanca, daarna 10 weken naar Malaga en tot slot nog 4 weken naar Nice. Ik heb op deze bestemmingen vijf dagen in de week ongeveer 5 uur school, en daarbuiten hoop ik leuke dingen te gaan doen in mijn vrije tijd. Ik doe dit allemaal via de organisatie Studytravel. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik hoop dat ik op z'n tijd wat leuke verhaaltjes over mijn reis voor jullie kan schrijven (en dat ik aan het eind van mijn reis natuurlijk een beetje Spaans en Frans kan). Alvast bedankt voor het lezen en laat gerust een reactie achter! liefs, Diane